שאלות נפוצות

להלן רשימת שאלות נפוצות שיכולות לעזור לפני או אחרי הרכישה

האם יש לכם חנות פיזית שאפשר להגיע אליה?

החנות שלנו היא חנות אונליין בלבד. ניתן לבצע הזמנה באיסוף עצמי ולהגיע למחסן שלנו בשעות הפעילות (כתובת ושעות פעילות מופיעים בתחתית העמוד).בנוסף, אנחנו מבינים בהחלט שלפעמים יש צורך לחוות את המוצר באופן פיזי ולכן מדיניות החזרת המוצרים שלנו גמישה.

עשיתי הזמנה באתר, מתי אקבל אותה?

בדרך כלל הזמנות שבוצעו באתר מטופלות עוד באותו היום (למעט סופ״ש או חגים) ונשלחות עם חברת שילוח מהירה. כל הפרטים המלאים מופיעים במדיניות המשלוחים שלנו. אם בחרתם בשליח עד הבית המוצר יכול להגיע אליכם בטווח של עד שלושה ימי עסקים למעט כתובות באילת, ישובים מרוחקים או כאלה שיש עליהם הגבלות ביטחוניות, במקרה הזה, יתכנו עד חמישה ימי משלוח. אם יש לכם דחיפות מסוימת, תמיד אפשר לתאם איסוף עצמי עם המחסן שלנו בפתח תקווה.

 האם אפשר לשלם במזומן?

לצערנו לא ניתן לשלם במזומן, אנחנו אתר און ליין בלבד.

האפשרויות לתשלום הן: כרטיס אשראי, ביט (BIT) או פייפאל.

האם אפשר לעשות עסקה טלפונית?

כן, עסקה טלפונית אפשרית בהחלט בשעות הפעילות שלנו בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00 (לא כולל ערבי חג). אנחנו זמינים במספר 073-3744480. בכל אופן, רצינו להזכיר שהתשלום דרך האתר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר והוא האפשרות המהירה ביותר לביצוע הזמנה.

האם אפשר לבצע שינויים במוצרים לאחר ביצוע ההזמנה?

במידה והזמנתכם טרם הועברה לחברת המשלוחים, ניתן לבצע שינויים. במידה והזמנתכם כבר הועברה להפצה, שינוי כמו החזרה/החלפה יהיה כרוך בתשלום.כן ניתן לעדכן על שינוי כתובת, טלפון ליצירת קשר למסירת המשלוח.ניתן לעדכן אותנו בהקדם בטלפון של שירות הלקוחות: 073-3744480 או בוואטסאפ: 058-4402828.

מה עלות משלוח?

מחיר שירות משלוח משתנה לפי עלות ההזמנה שלכם.

משלוח עם שליח עד הבית:

  • הזמנה עד ₪100 - מחיר משלוח ₪25
  • הזמנה בין- ₪100-250 - מחיר משלוח ₪15
  • הזמנה מעל- ₪250 - ללא עלות

משלוח לנקודת איסוף:

  • הזמנה עד ₪100 - מחיר משלוח ₪10.
  • הזמנה מעל ₪100 - ללא עלות.

איסוף עצמי מהמחסן שלנו:

  • ללא עלות
אני רוצה משלוח לנקודת איסוף, איך אני רואה את הנקודות לבחירה?

לאחר שתוסיפו את המוצר/ים לסל הקניות, תעברו לעמוד שבו תצטרכו למלא את פרטיכם, יש לבחור באפשרות של משלוח, למלא את הפרטים ואת הכתובת. רק לאחר שתזינו את הכתובת, יופיעו לכם הנקודות הקרובות ביותר לכתובת שבחרתם.

איפה אני רואה את החשבונית?

לאחר ביצוע ההזמנה החשבונית נשלחת אוטומטית למייל שהוזן במעמד ההזמנה במקביל למייל אישור ההזמנה.

האם הקנייה באתר מאובטחת?

כן, האתר שלנו מאובטח , (HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure) היא גרסה מאובטחת של פרוטוקול HTTP המשתמשת ב- SSL /TLS פרוטוקול להצפנת נתונים הנשלחים בין דפדפן אינטרנט לאתר)

האם המוצרים מקוריים?

כל המוצרים באתר שלנו 100% מקוריים באחריות. אנחנו עובדים עם ספקים מוסמכים של כל מותג ומותג.

מה זה בושם טסטר?

בושם טסטר הוא מוצר חדש לחלוטין שנועד לשמש חנויות פיזיות כבושם להתנסות. תכולתו והרכבו זהים לחלוטין לבושם באריזה הרגילה רק שהוא מגיע מהיצרן באריזת קרטון פשוטה ולעיתים גם ללא הפקק. העיקרון פה הוא שאתם רוכשים מוצר חדש לחלוטין בלי האריזה הממותגת ובמחיר זול במיוחד.

מה זה בושם דיופ?

בושם דיופ (dupe) הוא קיצור של Duplicate והוא מתייחס לבושם שדומה או נוצר בהשראת בושם יוקרתי, אך הוא נגיש או זול יותר.

איך אדע מה המידה שלי?

מידות הנעליים שמופיעות באתר הן מידות אירופאיות, לרוב המידות הן True to Size ומומלץ להזמין את המידה שאתם נועלים בד"כ. יש דגמים מסוימים שנציין בדף שלהם אם כדאי לקחת מידה פחות או מידה יותר.

אם קיבלתי את ההזמנה ואני רוצה להחזיר/להחליף?

ניתן להחזיר/להחליף מוצרים בהתאם למדיניות החזרות/החלפות שלנו (לצפייה).במידה וזה תואם את המדיניות ניתן ליצור אתנו קשר במייל - info@everywear.co.il,בטלפון - 073-3744480 או בוואטסאפ - 058-4402828 על מנת לתאם את ההחזרה/החלפה.

האם יש החזרות/החלפות בחינם?

החזרה/החלפה של מוצר במחסן שלנו (בתיאום מראש) לא כרוכה בתשלום.
הנכם אחראיים להחזרת המוצר אליינו, במידת הצורך הננו מציעים אפשרות להחזיר עם שליח מטעמנו (כרוך בעלות המשלוח).