תקנון מועדון לקוחות

תקנון מועדון לקוחות

1.      כללי

         א.         תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות של   EveryWear - רינימי בע"מ (להלן: "החברה"(.

         ב.         חבר מועדוןכל אדם פרטי אשר מילא טופס הצטרפות, עמד במכלול תנאי המועדון בהתאם לתקנון זה והצטרפותו למועדון אושרה על ידי החברה.

          ג.          אתר האינטרנט -החנות המקוונת של רינימי בע"מ  תחת שם האתר EveryWear.co.il.(להלן: "האתר")

         ד.         תקנון זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הוא מיועד לשני המינים כאחד.

 

2.      הצטרפות וחברות במועדון

         א.         ההצטרפות למועדון מיועדת ללקוחות פרטיים בלבד ואינה חלה על עסקים או חברות.

         ב.         כל לקוח שנרשם לאתר זכאי להצטרף אוטומטית כחבר מועדון. החברות במועדון הינה ממועד ההצטרפות וללא הגבלת זמן, אלא אם כן יוחלט אחרת ע"י המועדון  ו/או עד להודעת חבר המועדון כי ברצונו לסיים את חברותו, וזאת בתנאי שקיים את התהליך הנדרש להפסקת חברות בהתאם להוראות התקנון.

          ג.          ניתן להצטרף למועדון באמצעות האתר ו/או ע"י נציג שירות לקוחות.

         ד.         הרשמה למועדון מותנית בפתיחת חשבון משתמש עם שם משתמש וסיסמא, ובמילוי טופס ההרשמה הכולל את הפרטים המפורטים להלן: שם מלא, טלפון, דואר אלקטרוני וכתובת מלאה. הקמת חשבון משתמש ואיסוף המידע הנ"ל, מוסדרים וכפופים גם לאמור במדיניות הפרטיות ותקנון האתר.

         ה.         המידע הנמסר במעמד הרישום ישמר במאגרי המידע ובכפוף למדיניות הפרטיות של החברה. מובהר כי החברה שומרת את המידע כדי ליצור קשר עם חברי המועדון, לטובת ניהול ותפעול מועדון הלקוחות ופעולות שיווק שיבוצעו על ידה.

          ו.          האחריות על מילוי הפרטים במעמד ההרשמה ו/או עדכונם הינה של חבר המועדון והחברה לא תהיה אחראית לתקלות ו/או קבלת הטבות ו/או אי קבלת הטבות מחמת טעות בפרטי זיהוי הלקוח.

          ז.          החברה שומרת לעצמה את הזכות לדחות את בקשתו של לקוח להצטרפות למועדון, מכל סיבה שהיא ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.

3.      צבירת "נקודות" ומימושן

         א.         כל רכישה מזכה את הלקוח בנקודות בהתאם לסכום הרכישה, כפי שמפורט בטבלת הצבירה.

         ב.         לטובת מימוש הנקודות יקבל חבר המועדון קוד קופון לשימוש חד פעמי, אותו עליו להזין בשלב התשלום על מנת לקבל את ההנחה בהתאם לצבירה הקבועה בתקנון זה.

          ג.          כל 20 נקודות שוות ערך ל- 1 ₪ שניתן לממש ברכישה באתר (להלן:  הנקודות)

דוגמה: ברכישה ב-200 שקלים באתר תוך מימוש 100 נקודות ישלם חבר המועדון 195 ₪ , קרי הנחה בת 5 ₪ עבור 100 נקודות.

         ד.         ניתן לממש ברכישה אחת סך של 1000 נקודות לכל היותר, כלומר הנחת המקסימום ברכישה אחת הינה בשווי של 50 ₪ .
דוגמה: ברכישה בשווי של 500 ₪ , במידה וחבר המועדון צבר יותר מ-1000 נקודות, יהיה רשאי לממש סך של 1000 נקודות לכל היותר, המהווים הנחה של 50 ₪  באותה רכישה. יתרת הנקודות שצבר חבר המועדון יוותרו בחשבון חבר המועדון שלו.

         ה.         הנקודות נצברות ומתווספות לחשבון הלקוח רק לאחר אישור העסקה מצד החברה.

          ו.          החברה רשאית לשנות את שיטת חישוב הנקודות מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי לרבות במסגרת מבצעים והטבות שונות. ככל שיוחלט על שינוי חישוב הנקודות תימסר הודעה לחבר המועדון בהתראה של 30 ימים, על מנת לאפשר את מימוש הנקודות בטרם כניסת השינוי הנ"ל לתקוף. לאחר כניסת השינוי לתקוף, כל הנקודות הצבורות של חבר המועדון יחושבו לפי שיטת החישוב החדש.

          ז.          הנקודות הן אישיות לכל חבר, לא ניתן להשתמש בהן אלא כאמור במפורש בתקנון, הן אינן ניתנות להעברה ו/או להמרה לכסף ו/או החזר כספי ו/או זיכוי לאתר.

         ח.         הזכאות למימוש ו/או צבירת נקודות אינה חלה בעת שימוש בכרטיסי מתנה ו/או שוברי תשלום ו/או קופונים כלשהם.

         ט.         החברה רשאית לבטל חברות במועדון במקרה של שימוש לא ראוי או הפרת תנאי התקנון.

          י.          חבר מועדון שלא יהיה פעיל באתר במשך 12 חודשים רצופים מיום הפעילות האחרון, תתאפסנה כל הנקודות שנצברו עד למועד זה. "חבר מועדון פעיל" בתקנון זה: חבר מועדון שמבצע את אחת או יותר מהפעולות הבאות: רוכש באתר, צובר הטבות מלבד הטבת יומולדת ו/או מתנת חברות.

 

4.      דרכים לצבירת נקודות

לקוח אשר ביצע הליך הרשמה כחבר מועדון  יהיה זכאי לצבירת נקודות לפי הדרכים הבאות, אין צבירת נק' בדיעבד על רכישות ו/או תנאים שהתרחשו טרם הצטרפות למועדון.

  1. רכישה באתר: צבירת נקודה 1 בגין כל 1 ₪ .
  2. פרס הצטרפות למועדון: 100 נקודות
  3. מתנת יום הולדת: 400 נקודות. חבר מועדון שהצטרף למועדון הלקוחות ויום הולדתו חל ב-30 הימים הראשונים להצטרפותו יהיה זכאי לקבל את הטבת יום ההולדת רק לאחר שחלפו 30 ימים ממועד הצטרפותו.
  4. באחריות הלקוח להזין את תאריך יום הולדתו על מנת לקבל את ההנחה, לקוח אשר יום הולדתו בטווח של פחות מ7 ימים מיום הזנת התאריך יקבל את מתנת היום הולדת 30 ימים לאחר מכן.
  5. מתנת נאמנות 300 נקודות , לאחר הרכישה השלישית יתקבל אוטומטית
  6. ביום החברות שלכם: קבלו מאיתנו 200 נקודות.
  7. הצטרפות לרשימת הSMS שלנו: קבלו 100 נק'
  8. שיתוף מוצר שנרכש בעמוד הפייסבוק באמצעות דוא"ל שישלח לאחר הרכישה קבלו 300 נק'.
  9. עקבו אחרינו באינסטגרם: קבלו 200 נק', יש לבצע את המעקב דרך עמוד המועדון.
  10. כתיבת חוות דעת/ההמלצה באמצעות דוא"ל שישלח לאחר הרכישה. קבלו 300 נק'.
  11. כתיבת חוות דעת/ההמלצה עם תמונה באמצעות דוא"ל שישלח לאחר הרכישה. קבלו 300 נק'.
  12. כתיבת חוות דעת/ההמלצה עם סרטון תמונה באמצעות דוא"ל שישלח לאחר הרכישה  קבלו  400 נק' .
  13. פרסום חוות הדעת באתר EveryWear.co.il הינו בכפוף לשיקול דעתה הבלעדית של החברה, והיא בלבד תחליט עם לפרסם את חוות הדעת. אין בעצם השארת חוות הדעת משום זכות קנויה של חבר המועדון לפרסום בנכסי החברה.

5.      הפסקת חברות והפסקת פעילות מועדון הלקוחות

         א.         החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות המועדון, באופן מלא או חלקי, בכפוף למתן הודעה מוקדמת בת 30 יום לחברי המועדון. במקרה של הפסקת פעילות המועדון ביוזמת החברה, יוכל חבר המועדון לממש את נקודות הזכות שצבר בהתאם לאמור בתקנון זה, עד לסיום התקופה הנזכרת לעיל. בתום התקופה, נקודות שלא מומשו יאבדו מערכן ולא תחול על החברה כל התחייבות בגינן.

         ב.         החברה תבטל את חברותו של חבר אחד או יותר במקרה של הפרת תנאי תקנון זה, הפרת   תנאי השימוש באתר, הפרת מדיניות הפרטיות באתר ו/או הפרת כל דין, ועל פי שיקול דעתה   הבלעדי.

                               ג.          חבר מועדון המעוניין לבטל את חברותו במועדון נדרש להודיע על כך לשירות הלקוחות של                   החברה באמצעות דוא"ל לכתובת info@everywear.co.il. בכותרת הדוא"ל יש לציין באופן                    ברור כי מדובר בבקשה לביטול חברות במועדון, ובגוף ההודעה יש לכלול את פרטי ההרשמה,                כגון שם מלא של הלקוח וכתובת הדוא"ל שנעשה בה שימוש בעת ההרשמה. תהליך ביטול                    החברות יושלם עד 30 ימים ממועד קבלת ההודעה על ידי החברה. הודעת ביטול שאינה                      עומדת בדרישות המפורטות בסעיף זה לא תתקבל ולא תחייב את החברה, נקודות שצבורות                  בחשבון חבר המועדון יימחקו, ולא תהיה לחבר המועדון כל זכות, טענה או דרישה למימושן.

 

6.      שונות

         א.         חבר מועדון שביצע רכישה המזכה אותו בנקודות (להלן: "רכישה מזכה") וביטל את העסקה לאחר מכן, יגרום לביטול הנקודות שנצברו בעקבות אותה רכישה. אם בין מועד ביצוע הרכישה המזכה לבין מועד ביטול העסקה מימש חבר המועדון את הנקודות שנצברו, יחויב החבר בסכום כספי השווה לערך הנקודות שמומשו ובוטלו. החברה שומרת לעצמה את הזכות לקזז את הסכום הכספי האמור מעסקאות אחרות של חבר המועדון.

         ב.         החברות במועדון תקפה לשימוש באתר האינטרנט בלבד, ובתנאי שהחבר מתחבר לחשבון המשתמש שלו. ההטבות הניתנות במסגרת החברות במועדון אינן ניתנות למימוש בחנויות, סניפים או עמדות מכירה של החברה, ככל שאלה יוקמו בעתיד.

          ג.          החברה שומרת על זכותה להעניק הטבות נוספות ו/או אחרות לחלק מחברי המועדון, וגם להציע מבצעים או הטבות אחרות ללקוח אחד או יותר, על פי שיקול דעתה.

         ד.         עם ההצטרפות למועדון מאשר החבר את תנאי תקנון זה אשר מהווה הסכם מחייב בין החברה לחבר המועדון.

         ה.         ההצטרפות למועדון היא אך ורק למטרות פרטיות ואסור להשתמש בהטבות שמעניקה חברות במועדון לצרכים מסחריים או שיווקיים כלשהם.

          ו.          החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון, כולו או חלקו, מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח החדש, נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיפורסם באתר מעת לעת.

          ז.          במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כל שהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהן בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.